Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Violetta - to właśnie ja ;)

Hej! Nazywam się Weronika i mam 13 lat. Możecie mnie znać z bloga... którego zawiesiłam! Będę tu pisać o nowym serialu emitowanym na Disney Channel, mówię tu oczywiście o "Violettcie". Zamówiłam już nagłówek, więc w najbliższym czasie się pojawi. Na sam początek tylko taka zwykła notka, zaś następnym razem pojawi się ciekawsza. Na tym blogu będę pisać zwykłe notki o moim życiu jak i o tym serailu, będę też publikować tu moje opowiadania, które mam nadzieję będziecie czytać. Mam nadzieję, że będzie on miał wiele wejść i komentarzy oraz obserwatorów.  Serdecznie Was pozdrawiam :**

 Violetta :**

2 komentarze:

  1. Kocham ten serial. <3
    Mogła byś dodać gadżet "obserwatorzy" ? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Nagłówek został wysłany. Sprawdź pocztę :)

    OdpowiedzUsuń