Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Rozdział X

 <-- On zawsze mnie czaruje :**
Hejka! Witam was i bez przedłużania zapraszam do czytania kolejnego rozdziału :** Ale najpierw chcę was powiadomić ze ten rozdział dedykuję mojej koleżance z którą obecnie nie mam kontaktu, dziękuję jej za wszystko: że przy mnie była, wspierała mnie i pomagała. I choć mieszkamy od siebie chyba 500 km jest moją przyjaciółką. Mowa tutaj o Ani (ona wie, ze to ona , a ja jestem pewna że czyta tego bloga), dziękuje Ci za te komentarze i w ogóle za wszystko.

~~ Następny dzień, dom Camilli, rano~~
Camilla
   Przez całą noc nie spałam, ponieważ płakałam po zerwaniu z Maxim. Czy ja dobrze zrobiłam ? A co jeśli on już sobie kogoś znalazł ? Co tam u niego / 
- Camilla! Ktoś do ciebie! - usłyszałam głos mamy z dołu. 
- Już idę . - odkrzyczałam i zeszłam na dół . W drzwiach nie było nikogo, ale kiedy wyjrzałam za nie zauważyłam mojego byłego byłego chłopaka. 
- Brodway ! - krzyknęłam i się do niego przytuliłam. 
- To dla ciebie - powiedział i zza pleców wyciągnął hiacynta , mojego ulubionego kwiatka oraz czekoladki o smaku  cappucino - Camilla, proszę ! Wróc do mnie. - zakończył. 
- Nie wiem co powiedzieć, więc ... - nie dokończyłam bo za jednym z aut zauważyłam Maxiego. 
Violetta
    Właśnie stoję pod domem Leona i czekam jak wyjdzie. Nie wiem jak mu  powiedzieć, że nie jadę z nim ponieważ wyjeżdżam do Włoch. O, właśnie wyjechał. Tak-musi jeździć na wózku, ale później będzie chodził o kulach. 
- Hej Violu! Muszę ci coś powiedzieć. - mówił ze smutkiem- nasza podróż jest odwołana. Rodzice jadą za nas. Przepraszam cię - zakończył. 
- Och! To dobrze. Ja wyjeżdżam do Włoch, ale na zawsze . - powiedziałam kilka słów za dużo. 
- Jak to Violu ?  - spytał.
- Nieważne. - odpowiedziałam 
      Reszta drogi do Studio minęła w ciszy. 
~~ W Studio 21~~
   Kiedy dotarliśmy na miejsce szybko skierowałam się do Palba, aby powiedzieć mu o mojej rezygnacji ze Studio. Wszystko mu wytłumaczyłam , z trudem , ale się zgodził. 
Pablo 
   Violetta to nasza najlepsza uczennica, więc trudno było słyszeć o jej odejściu. Za chwilę zaczynały się lekcje ze mną i dlatego zdecydowałam ,  że wtedy powiadomię resztę. Kiedy wszedłem do sali każdy miał smutną minę, więc myślałem ze już wiedzą, ale się myliłem. 
- Cisza! Uwaga, to ważne! Chciałem wam powiedzieć, że Violetta Castillo rezygnuje z nauki w Studio 21. 
- Nie . Jak to ? Czemu ? - to tylko jedne ze słów jakie dało się usłyszeć po tej informacji. Tak naprawdę ja też byłem zawiedziony. 
Francesca
  Z odejścia Violetty jestem bardzo smutna, ale Tomas pewnie też będzie jak się dowie, że z nim zrywam. Jeszcze bardziej się załamie jak mu powiem, ze teraz jestem z Diego. O, stai przy szafkach i rozmawia z ... moim chłopakiem! 
- Hej Tomas! Mogę cię prosić na słówko ? -  powiedziałam podchodząc do nich i dając znaki Diego żeby wyszedł. 
- Fran wiem że ostatnio spędzamy razem mało czasu, dlatego mam dla ciebie to... - powiedział i zaczął śpiewać "Voy  Por Ti" - i jak ? - spytał kiedy skończył. 
- Masz super głos, ale to i tak niczego nie zmieni.
- O co chodzi ? - zapytał. 
- Zrywam z Tobą Tomas - powiedziałam i odeszłam do stojącego w drzwiach Diego. 
        ~~ Następny dzień ~~
Maxi 
   Od dwóch dni nie rozmawiałem z Cami, odkąd dowiedziałem się, ze jest z Broadway'em nie gadamy ze sobą. Naty ciągle mnie pociesza, więc jest już lepiej. Właśnie ktoś stuknął mnie w plecy i zakrył oczy. Odwróciłem się. To była Cami.  
- Musimy pogadać Maxi - powiedziała. 

~~~*~~~
Czemu Camilla chce pogadać z Maxim ?
Czy che do niego wrócić ?
Dlaczego wróciła do Broadway'a ? 
Czy Violetta wyjedzie ?
Jak to się stało że Fran jest z Diego ?
Czy wpłynie to na relacje Diego i Tomasa ?

Oglądajcie (czytajcie) perypetie Violetty a przekonacie się. To i jeszcze więcej tylko na blogu www.zycievioletty.blogspot.com.

Kocham was i dobrze o tym wiecie, ale lecę pisać kolejny rozdzialik. Całuję :**

Violetta :**

8 komentarzy:

  1. Od 3 rozdziałów nie ma Leosia weź coś o nim nim napisz i dawaj dłuższe rozdziały poza tym super blog. Mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ania? O co chodzi?
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Super notka <3 Kocham te opowiadania. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ten blog jest świetny , zaczęłam czytać i teraz nie mogę się po prostu oderwać . Muszę powiedzieć że masz ogromny talent , jeśli chodzi o pisanie opowiadań . Piszesz bardzo ciekawie , tak że nie wiadomo co wydarzy się w następnym rozdziale . Na każdy rozdział czekam z niecierpliwością . Violetta to najlepszy serial jaki został kiedykolwiek emitowany , zakochałam się w nim tak samo jak w twoim blogu. Mam zamiar założyć bloga , na którego chciałabym cię serdecznie zaprosić i jeszcze jedno , na pewno twój blog znajdzie się u mnie w zakładce " Polecam " Czekam na kolejne rozdziały : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz żebym wybuchła !! To jest super ekstra mega świetne wajowskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam Cię poinformować, że zostałaś nominowana na moim blogu do The Versatile Blogger Awards :) Gratulacje!

    Rozdział super tak btw. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Siema, zaczęłam czytać Twojego bloga i jest s u p e r ! Masz talent! A propos zauważyłam, że praktycznie wszyscy którzy piszą o Violettcie mają talent... Czy to nie dziwne? Nieważne... Najbardziej podoba mi się Caxi i tu zgadzam się z anonimowym "Chcesz żebym wybuchła !!(...)"
    Co odpowie Cami !!!! >:( Zaraz chyba zwariuję !!
    Kiedy dodasz nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNE! Aż mnie zatkało! :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowy blog (: i tym gifem z Leonem kurde po prostu kocham <3

    zapraszam do mnie http://leonetta-new-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń