Obserwatorzy

czwartek, 21 listopada 2013

Leonetta vs Diegoletta :**

Bezpośredni odnośnik do obrazka<-- Moja Leonetta <3

Trollo-lola ! Wiem że długo nie pisałam ale jakoś tak wyszło, bardzo was przepraszam ale na blogu jest coraz mnie wejść i komentarzy więc mnie to nie motywuje. Codziennie oglądam Violettę i podoba mi się coraz bardziej, jeszcze bardziej niż sezon 2 ! I możecie mi szykować grób za to co teraz powiem, ale pal licho. KIBICUJE DIEGOLETTCIE. Zaczął mi się podobać ten paring od wspólnie zaśpiewanej piosenki "Yo Soy Asi", ich głosy są świetnie i bardzo dobrze się uzupełniają. Ale jakoś ich pocałunek mi się  nie podobał xD pod tym względem wole Leonettę :*** Juz sobie wyobrażam jaki będę mieć grób dzieki wam- z napisem 'Zdrajczyni Leonetty" i zdjęcie Diego i Vilu :)
  <--- Może być to xD
A wy co sądzicie o tych parach, w komentarzach wyrażajcie swoje opinie, hejtujcie i w ogóle róbcie co chcecie, ten blog jest dla was.

VS. Kogo wybieracie ? Jako niezbyt wierna fanka Leonetty wybieram właśnie ją , ale Diegolettę też lubię :*

I pewnie zaczną się teraz hejty ale co tam- wyrazajcie opinie :)

Violetta (Vexi) *.*

29 komentarzy:

  1. Wiedziałam, że dodasz notke! Wiedziałam! xd
    ja do Diegoletty nic nie mam, ale dla mnie Leonetta forever. A i tak... ja jeszcze dodam komentarz z tym co fani leonetty napisza na twoim grobie :* "ostatnie pozegnanie dla Weroniki" xd nie no, nie mogłabym ci tego zrobic, duze KC <3 xd
    Czekam na kolejna notke :)))))!

    KC, Julkuuu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem za Dielettą.
    Leonetta zawsze mnie nudziła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczne zdanie. Jestem niewierną fanką Leonetty, bo kocham też Diego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą kocham Leonettę ale Diego też lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Leonetta ! Od samego początku u mnie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Diego *.*
    ...
    Nowe opowiadanie, nowa historia ;) lubisz Violettę? To wpadnij :> www.violettatos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mój blog o Violetcie http://disney-violettaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Twój blog został nominowany do Libster Blog Awards ! Szczegóły znajdziesz na naszym blogu : Violetta1234"

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie
    violetta-camila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpierw byłam fanką Tomasetty ale teraz Diegoletty tak wogule Diegoletta żądzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Leonetta Forever<3333333333
    Zapraszam do mnie:Leonetta- bez ciebie moje życie nie ma sensu!
    Emma<33

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wole Leonette ale to moje zdanie a tak wogule masz świetnego bloga zajrzyj na mojego/asiag12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ten blog został nominowany do LBA więcej na http://fankiserialuvioletta123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.facebook.com/.../Tini.../564498010306713... Pliss dajcie like.*.* Świetna stronka,dużo zabaw itp ,ale mało osób ją zauważa.Od 50 like bd konkurs na admi. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Leonetta...Wpadnij do mnie n : vilcia-jest-extra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście wolę Leonettę <3 Leon nie oszukuje Violi tak perfidnie jak Diego :(
    gdyby Viola posłuchała Fran było by dla nie najlepiej.. No, ale cóż to tylko serial...
    LEONETTA FOREVER

    OdpowiedzUsuń
  17. Leon zawsze był taki nudny...
    Diego <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Leonetta,diego knuje z ludmiłą
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Leonetta,marko franczeska:-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  20. LEONETTA a po za tym już był 80 odcinek leon odkrył tożsamość diego a viola dała mu kosza tomasa już nie będzie więc leonetta będzie na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  21. na początku była tomasetta ale potem zakochałam się w leonettcie.
    ale właściwe do diego nic nie mam. Leonetta Forever

    OdpowiedzUsuń
  22. Number 1 - LEONETTA
    (ewentualnie jako przyjaciół dodaj Diego i Francescę (jako parę))

    OdpowiedzUsuń