Obserwatorzy

poniedziałek, 4 listopada 2013

"Frozen" - "Kraina Lodu" + ...

Heja ! Na początku mam dla was trochę o nowym filmie "Kraina Lodu, który wychodzi za miesiąc do kin ;) Do was małe pytanko : kogo wolelibyście w polskiej wersji językowej by podkładał głos - Martinę czy Demi ? Ja Martinę :* Odpowiedz w komentarzach. Tak w ogóle to dziś we Violettcie pojawiła się Bridgit <333 Ale się jaram ;** Teraz krótki opisik "Frozen" czyli "Kraina Lodu" i przechodzę do sprawy prosto od serca <3


„Kraina lodu” to zapierająca dech w piersiach komedia przygodowa inspirowana baśnią Hansa Christiana Andersena „Królowa sniegu”.
Film został wyprodukowany w studiu animacyjnym Walta Disneya we współpracy z twórcami „Zaplątanych”

Anna wyrusza na wielka wyprawę, by odnaleźć swoja siostrę Elsę, której magiczna moc uwięziła królestwo Arendelle w okowach wiecznej zimy. W poszukiwaniach pomaga jej znawca górskich szlaków Kristoff. W pełnej przygód wędrówce przez śnieżne zaspy towarzyszy im renifer Sven i bawiący do łez bałwanek o imieniu Olaf.

W polskiej wersji językowej usłyszymy miedzy innymi Annę Cieślak i Czesława Mozila.
„Kraina lodu” w kinach od 29 listopada

A ta druga spawa... chcę zawiesić bloga! Tak.  Pod ostatnim postem było 3 komentarze, ja na prawdę się staram pisząc to więc wiecie... Jeśli nie bd więcej ja mogę to zrobić. Tylko dla was, drodzy czytelnicy, prowadzę tego bloga, w opowiadania wkładam całe swoje serce i może tego nie widać ale tak jest. Mam teraz dużo nauki, problemów i wiele na łowie więc cudem znajduje czas. Robie to dla was, a jeśli was nie ma...  już wiecie. Nie chcę tego robić bo kocham tego bloga ale pewnie będę do tego zmuszona..!

Dziekuję za przeczytanie tego postu. Do napisania <33

Wasza, Vexi (Violetta)

5 komentarzy:

  1. Ojej, nie zawieszaj bloga! Błagam cię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to w polskiej wersji? To one by po polsku grały? o.O
    Bo w Polskich ekranizacjach i Demi Lovato np. w Słoneczna Sonny i Martinie Stoessel np. w Violettcie podkłada głos Anna Wendzikowska, ta sama osoba, więc... :P

    NIE ZAWIESZASZ BLOGA, ZOSTAJESZ, BO CIĘ KOCHAM! <3

    http://violetta-story.blogspot.com -wpadniesz i skomentujesz? Będę wdzięczna! Nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zawieszaj jest na prawdę fajny ! :)
    zapraszam do siebie --->> violetta-diario.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawiesic ?! I nie, kochana, ja się na to nie zgadzam. Zbyt kocham ciebie i tego bloga, żebys mogła go zawiesic ;c Pomysl ile ludzi to kocha, proszę.

    Twoja (najukochańsza, najwszpanialsza, najlepsza i bardzo skromna) Jula XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez się nie zgadzam :) ja dam ci siłe jako, że jestes moja najlepsza przyjaciółka ;) Mam nadzieje, ze się nie poddasz ;**

    Twoja
    ~J

    zapraszam do mnie :) Bedziesz ze mnie dumna (mam nadzieję) :)
    http://moja-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń