Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Info :D

 <-- Bridgit we Violettcie w 2 sezonie, a na razie nowe odcinki Violetty od 5 sierpnia na Disney Channel :***************
Witam was wszystkich! Mam dla was niezbyt ciekawą informację, ale najpierw: jak tam mijają wam wakacje ? Mi lajtowo :p A ta informacje jest taka , że rozdział nie pojawi się długo, długo, bo wakacje , a ja wypoczywam i na kompie nie siedzę. Cały dzień jestem na polu i w ogóle... Mogę wam zdradzić tak na "nagrodę", że Maxi poprosi Naty o chodzenie , a co odpowie to w rozdziale. Do was jeszcze taka zachęta byście brali udział w ankiecie na temat Angie..! Serdecznie zapraszam .... Dziękuję wszystkim za komentarze, obserwatorów i wejście- jest już ich 30000 tysięcy :p W takim razie żegnam się z wami i życzę udanych wakacji :***********

Lucy <333 (Violetta:********)

6 komentarzy:

  1. Niech Naty się zgodzi. <3
    Czekam na rozdział.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiesz moze kiedy bedzie 2 sezon ?????
    a ostatnio zaczelas podpisywać sie lucy myslalam ze masz na imie weronika???

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie :
    leosiek-viola-i-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś mianowana do LBA! Szczegóły u mnie :violetta--muzyka.blogspot.con

    TINI STAS

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc! mam pytanie czy jest ktoś zainteresowany prowadzeniem zemną bloga o serialu violetta ,jeśli tak to piszcie na adres patrycja5005233@gmail.com.

    Oto mój blog; http://vvioletta1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy te rozdziały są z serialu czy zmyślone ???!!!

    OdpowiedzUsuń