Obserwatorzy

piątek, 19 kwietnia 2013

Rozdział IV - cz. II


Cześć! Ostatnio naszła mnie piosenka "Te creo", którą ciągle słucham. Tak samo podoba mi się "Hoy somos Mas", ale chyba nie chcecie słuchać moich wypowiedzeń tylko czytać rozdział.

Maxi
  Stałem tam jak głupi z Natą na rękach. Wpadłem na pomysł by zaprowadzić ja do lekarza . Bez słowa, więc skierowałem się w stronę drzwi. Czekała , a raczej wpadła tam na mnie Francesca. 
- To pilne - powiedziała zdyszana - chodzi o Cami. 
- Dobra , czekaj tu na mnie - odpowiedziałem - będę za 5 minut - skierowałem się do drzwi z napisem "Lekarz" . Wyszedłem dokładnie cztery minuty i piętnaście sekund później, myśląc czy zabieg Naty się uda . Ale wszystkie moje myśli rozwiały się kiedy zauważyłem Fran wołającą mnie gestem. Podbiegłem do niej, a ta powiedziała tylko "Pa" i poszła do Tomasa , który czekał na nią w aucie. Chodź przyjaciółka nic mi nie powiedziała doskonale wiedziałem co zrobić. Skierowałem się do automatu po kawę dla Cami.  Kliknąłem "Kawa z mlekiem" i cztery razy "+". Cami zawsze lubiła słodką.  Może dlatego, że sama była słodka? Ten zapach przypominał mi ją, od pięciu lat nie rozstawała się z kawą i pewnie dlatego była szalona. 

Wiem, że krótki, ale jeśli się postaracie to może jeszcze dziś pojawi się kolejna część a tego chyba chcecie ?   Jeszcze na koniec wiadomość od The Walt Disney Company:


Violetta pięknie śpiewa, lubi tańczyć, ma wspaniałych przyjaciół, a swoje życie opisuje w pamiętniku.  A wy piszecie ? 
    Nowe odcinki codziennie o 16.00 
 
    TYLKO W DISNEY CHANNEL 

6 komentarzy:

  1. Fajnowy : ) Mam tak jak Camila . Tylko ktoś zawsze jak go poprosze daje za mało cukru -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział,ale krótki.Liczę na więcej akcji między Caxi,lub Naxi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kocham slodkie kawy *.*
    A jaaki zabiegg miala miec Nata? Bojuz nie ogarniam xD
    Ciekawe czy Caxi sie pogodzi :D
    Jeszcze dzisiaj nowy rozdział u mnie, zapraszam!
    http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń