Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

*.*

Hej! W notce zapomniałam dodać, ze wyjeżdżam na kilka dni do Warszawy. Więc notki nie będzie. O 5.00 mam wyjazd, a wracam w czwartek przed północą. Normalnie bym coś dodała, ale wypada właśnie wycieczka. Przed sekundą skończyłam także robić mojego pierwszego w życiu gifa, może on nie być idealny, ale zawsze coś. Proszę, zobaczcie i komentujcie czy wam się podoba: 
Taki z drugiego sezonu Violetty :) Teraz pewnie będę dodawała gify na początek własnej roboty, ale się zastanowię. Boziu... jaka była uśmiechnięta, jaki miała wyszczesz na twarzy kiedy go zrobiłam. A teraz już was nie zanudzam i kończę. Wracam do pisania z koleżanką :) Koffam was :**

Violetta *.*

13 komentarzy:

  1. Okey. Tylko gif mi się nie pokazuję. Jedziesz jutro? Ja jadę za tydzień na trzy dni do Warszawy wyjeżdżam 20 o 6 rano a wracam 22 około pierwszej w nocy dwunastej w nocy. Życzę udanej wycieczki. Nie zapomnij wziąć humoru! hahahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też gif się nie wyświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanej wycieczki (-; a gif tez mi sie nie wyświetla dasz nazwe programu link do strony czy cos w tym stylu???

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się gif nie wyświetla:(. Jako, że mieszkam w Warszawie, to polecam do zobaczenia:
    -Zamek Królewski
    -Królikarnia
    -Centrum Kopernika
    -Stadion Narodowy

    To są fajne miejsca. Warto je zobaczyć;)

    Miłego zwiedzania:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy wiesz może coś o koncertach martiny stossel.
    Udanej wycieczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wkurzona bo w 2 sezonie dojdzie Diego i rozdzieli Leona i Violette. Na dodatek on i ludmiła będą knuli przeciw violi.:(((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi gif też się nie wyświetla

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tak samo gif się nie wyświetla.
    Zapraszam do mnie:
    http://violaandally-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog zapraszam do mnie
    http://funclubvioletta123.blogspot.com/2013_05_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mozna samemu zrobic gif ?

    OdpowiedzUsuń
  11. cześć.
    Mogłabym prosić o twój adres e-mail .?
    Mam ważną sprawę ;)

    Nat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I couldn't resist commenting. Well written!

    Here is my web site ... electric stove oven element replacement

    OdpowiedzUsuń