Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

:((

Hejka! Wiem, ze nie pisałam dwa tygodnie (prawie), ale mam wam coś ważnego do powiedzenia. To tak... chciałam zawiesić bloga, ale..no właśnie-ale. Zauważyłam ile osób komentuje moje posty, jaka jest popularność i ... jednak tego nie zrobię. Jutro przyjeżdża do mnie wujek z rodziną z Ameryki, którego nie widziałam bodajże 7 lat. Muszę spędzać wiele czasu z nim , bo pewnie znów nie  będę go widzieć kolejne 7 lat. Więc notka nie pojawi się przez około tydzień lub dwa :(, ale potem nadrobię ten czas, okej ?

I odpowiadając na pytania:
1. Mam specjalny program do robienie gifów.
2. Mój e-mail : weroniczka222@gmail.com
3. Pamiętnik (podobno) jest do kupienia w Empiku - nie wiem za ile.

I to koniec tej króciutkiej  notki - dobranoc *.*

Violetta <33

12 komentarzy:

  1. Ooo Szkoda, że tak późno notka :/
    Życzę dobrej zabawy z wujkiem :)

    Buziak,
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak długo cię nie będzie...
    Ale będziemy cierpliwie czekać na notkę :)
    Miłęj zabawy!
    Carmen...

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się że nie zawiesisz bloga (; baw się dobrze będę czekać na następną notkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twojego bloga. Super że nie zawiszasz bloga a w ogóle to polecam zamówić pamiętnik przez internet w empiku ja mam za około 20 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. No trudno, poczekamy. I dobrze, że nie zawieszasz. Za drugim razem już nie dałabym rady ;) Poza tym nie wiem czy są, ale jesteś jedynym blogiem o Violi, który czytam ;)


    Pani WiŚenka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że będziesz pisać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostrzę sobie kły na nowy post ;* Poczekam, poczekam!
    A w Empiku nie ma pamiętnika Violi, ale sekretnik. Czyli: psychotesty, fotki... Brak miejsca na wpisy :D
    Ojejku, to miło spędzonego czasu z wujkiem ;)
    http://violetta-story.blogspot.com -Nowy rozdział, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętnik Violetty jest do kupienia w empiku za 24 zł.
    mam go. można go też zamówić w empiku.

    czekam na post.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że już nie będziesz pisać bo jesteś beztalenciem a twoj blog jest jeszcze gorszy. HI! HI! HI!

    OdpowiedzUsuń
  10. na tych blogach mozna wygrac pamietnik :)
    http://violetta-fioletowyserial.blogspot.co.uk/
    http://aboutyourseries.blogspot.co.uk
    http://violettapl.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. 21 years old Information Systems Manager Margit Cooksey, hailing from Campbell River enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Sudoku. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ferrari 340 Mexico Coupe. wiecej

    OdpowiedzUsuń
  12. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń