Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

Rozdział VIII


Hejka! Wiem, że trochę nie pisałam, ale teraz to się zmieni. Pod ostatnim postem było aż 21 komentarzy WoW. Odcinki Violetty emitowane są od początku i nowe zobaczymy dopiero 10 czerwca. Pamiętnik Violetty będzie do kupienie w Empiku (dziękuję za informację Anonimowi). I teraz sprawa, która mnie wciąż dręczy: Drogi wkurzający Anonimie! Po pierwsza- ja nie robię grafiki tylko ją zamawiam. Po drugie- głęboko gdzieś mam twój komentarz ponieważ wiem , że są osoby , którym podoba się mój styl pisania. I po trzecie i ostatnie- nikt ci nie każe tu wchodzić. Dziękuję za obronę ze strony Ani (CAN HAPPEN). Normalnie cię kocham Nuśka <33 Ale ja przechodzę do opowiadania bo się rozpisałam.

Camilla 
No nie mogę! Za chwilę uduszę tego Maxiego. Obiecuje, że nie pójdzie, ale wychodzi. I jeszcze przytula Naty! Ten palant nie zauważył , że staje za nim od początku. Dopiero kiedy usłyszał szlochanie odwrócił się. 
- Ty palancie ! - krzyknęłam kiedy się odwrócił i dałam mu w twarz. 
- Ale Cami... - mówił jąkając się . 
 - Z nami koniec Maxi... - powiedziałam bez uczuć i odeszłam. 
   ~~ w tym samym czasie, randka Fran i Tomasa  ~~
Francesca
- Tak Tomi, dziękuję. - powiedziałam kiedy Tomas dał mi na talerz kawałek mojego ulubionego placka, sernika. Na randce było extra. Jesteśmy tu dopiero 30 minut. - 17.30... - wydukałam bez przekonania. - 17.20! Projekt! - krzyczałam i biegałam po naszym piknikowym kocu. Pomyliłam się byliśmy tu już trzy godziny - Tomi ja lecę - pocałowałam go i wybiegłam. 
- Fran! - usłyszałam za sobą.
 Ale byłam już daleko. Właśnie miałam minąć róg ulicy, kiedy na kogoś wpadłam . Przy okazji upuściłam torebkę z której wyleciała kosmetyczka, książki i telefon. Schyliłam się by je podnieść, ale jakiś chłopak był pierwszy. 
- Przepraszam. Jestem Diego. - przedstawił się i wyciągnął rękę , wtedy dopiero podniosłam wzrok. Oniemiałam. 
- Ja jestem... jestem... ehk. - zapomniałam jak się nazywam. 
- To Francesca. - usłyszałam za sobą, ech ta Cami. Dziewczyna szybko się zmyła. 
- Co tak piękna dziewczyna tu robi? - powiedział przystojny brunet chowając rękę do kieszeni. 
- Taka dziewczyna właśnie sie zwija. -a... - odpowiedziałam i już byłam w połowie drogi. 
Diego
  Ona była niesamowita. Jak jej było-Francesca. Właśnie zastanawiałem się gdzie może mieszkać, kiedy na Ziemi zauważyłem telefon napotkanej piękności. 
- Tu cię mama, baby! - powiedziałem do siebie i skierowałem się na zapisy do Studio 21. 
Violetta 
  Pół godziny temu wróciłam  do domu. Nie miałam jeszcze okazji porozmawiać  z  tatą o tym wyjeździe , ale to chyba lepiej. Usłyszałam właśnie trzask drzwi na dole, kroki na górze. Po chwili w moich drzwiach stała blada i zapłakana Angie. 
- Violu muszę ci coś powiedzieć ... - wydukała siadająca łóżku koło mnie - ... wyjeżdżam od was na zawsze, do Włoch - wyszeptała mi do ucha i przytuliła. 

~~*~~
Podoba się ? Liczę na dużo komentarzy ;) Ostatnio ściągnęłam sobie program do robienie gifów, więc moze coś zrobię. Uzależniłam się też od stronki http://www.temysli.pl/ na którą zapraszam. I moze dla dodania dramaturgi historii, pytania:
- Jak zareaguje Violetta ?
- Czy Caxi do siebie wróci ?
- Co będzie dalej z Angie ?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie tylko u mnie na blogu !!! Koffam Was i pozdrawiam :**

Violetta *.*

10 komentarzy:

  1. świetny :) szybko dodaj następny, jestem ciekawa czy z Fran i Diego coś będzie ; )
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbisty :) Ach, faceci czy w się w końcu nauczcie? Nie wolno nas zdradzać! Zapraszam na http://foreverleonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę Naxi : )

    OdpowiedzUsuń
  4. http://truskaweczka1234haha.pinger.pl/ - wpadnij na mojego bloga o Wioli<3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten blog naprawde masz wyobraznie pozazdroscic tez niedawno zaczelam pisac bloga o violi zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.truskaweczka1234haha.pinger.pl/ - mój blog o Vilu<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też cię kocham Kocie <33333333 CUDO !!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest super. Z niecierpliwością czekam na kolejny !
    Ja osobiście wolę Caxi . :*

    Buziak,
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie <3

    Zapraszam do mnie: http://angie-my-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń